Xevi Casas i Ivan Matavacas guanyen la Copa d'Espanya d'Energies Alternatives per equips
Actualitzat el 08/12/2015 08:48
Madrid ha acollit aquest cap de setmana la segona edició de l’Eco Rallye Auto Bild, última cita puntuable per a la Copa d’Espanya d’Energies Alternatives 2015. La prova tenia dues etapes amb 12 trams i prop de 500 quilòmetres (fotos de Nuno Vasconcelos / ARKO.pro).
L’equip de l’Escuderia Osona format per Xevi Casas i Ivan Matavacas ha aconseguit un magnífic resultat, amb un quart lloc a només 5 segons del tercer classificat. Amb aquests punts, el tàndem ha quedat en sisena posició del campionat.
Casas i Matavacas formaven part de Mercedes Quadis EcoTeam, que ha guanyat el Campionat d’Espanya per equips. Entre els seus companys hi ha Sergi Giralt i Joan Jordan, que han guanyat el títol estatal individual.