Orriols guanya amb autoritat el Ral·li de la Llana
Actualitzat el 17/09/2019 19:54

Més d’un centenar de vehicles van participar en la vintena edició del ja tradicional Ral·li de la Llana, puntuable per al Campionat de Catalunya i la Copa de Catalunya de Ral·lis d’asfalt. La cursa estava organitzada pel Motor Club Sabadell i constava de tres trams –Els Sants, Santa Eulàlia-L’Estany i Sant Feliu- Bigues, que els participants havien de completar a doble passada.
 
La victòria va ser per a Albert Orriols i el seu copilot habitual, Lluís Pujolar (Escuderia Osona). L’osonenc, al volant d’un Ford Fiesta WRC, es va situar al capdavant des de l’inici, ampliant poc a poc l’avantatge sobre els seus rivals. Després dels tres trams del primer bucle on va ser el més ràpid, marcaria el quart escratx de la jornada. A partir de llavors, Orriols va ser més conservador i, malgrat trencar un palier a falta de dos trams, va poder segellar la victòria final. A més del triomf en la cursa, l’osonenc es va endur també la Challenge Michelin.
 
Gran ral·li el disputat per Josep Bassas a la Llana. Amb Sergi Brugué de copilot, va situar-se en segona posició des del primer tram i va signar una cursa molt regular mantenint el segon lloc durant tota la carrera, primer entre els vehicles de dues rodes motrius.  
 
El podi el va completar Ramon Cornet, al volant d’un Peugeot 308 N5. Acompanyat per Daniel Noguer al seient del copilot, Cornet va fer un ral·li de menys a més i, tot i una punxada que el va fer perdre temps, va poder assegurar el podi. 
 
El ral·li va comptar amb la participació de tres equips més de l’Escuderia Osona: Sergi Bajo-Eduard Ferran, que es van classificar en 12a posició; Eduard Tuneu-Joan Soler, en 24a; i Daniel Domínguez-Lluís Comas, que van abandonar per una avaria mecànica.