Les curses han estat molt disputades. Foto: Escuderia Osona
El Circuit d’Osona ha acollit aquest dimarts, 1 de novembre, la sisena prova de l’Open Kàrting Velocitat. Encara queden dues curses abans de final d’any per dirimir els vencedors de cada una de les categories.
La participació ha tornat a ser molt alta. En total han corregut 52 pilots: set a júnior, vuit a Open 40, 11 a promoció i 26 a sènior, la categoria més concorreguda, on s’han disputat dues sèries.
A l’Open 40 el vencedor ha estat Sergio Carando, seguit de Juli Rey i Lluís Fuentes. Rey domina el campionat per molts pocs punts, en un final de temporada que es preveu emocionantíssim.
Pel que fa a la sènior, el podi l’han ocupat, per aquest ordre: Carlos Mandome, Xavier Puigdelliura i Raül Cañada. Puigdelliura i Eduard Bertrana, que no ha fet una bona cursa i ha quedat 11è, lideren la classificació amb 74 punts, en una categoria on tot també està molt ajustat.
Més clar està a la promoció, on Joel Gonzálvez, líder destacat del campionat, ha tornat a guanyar la prova. L’han acompanyat al podi Bru Freixa i Roc Marcos.
Per últim, la categoria júnior està liderada per Aitor Alcázar, seguit a pocs punts de Nil Lligadas, els dos molt distanciats dels seus rivals. A la cursa del passat dimarts, el guanyador va ser en Nil, mentre que l’Aitor va quedar tercer. El segon lloc del calaix el va ocupar Yurri Derenvianko.
-
Tots els resultats de la cursa
-
Tots els resultats del campionat