
Els pilots de l’Escuderia Osona han tornat a destacar aquest cap de setmana en diferents competicions del panorama internacional i català, assolint resultats de gran nivell tant en motociclisme com en ral·lis de muntanya.
D’una banda, Blai Trias va completar una actuació excel·lent al Circuit de Barcelona-Catalunya en la primera cita del FIM MotoJunior, mostrant-se molt competitiu des dels primers entrenaments. El pilot de l’Escuderia va liderar totes les sessions lliures, treballant conjuntament amb el seu equip en la posada a punt de la moto de cara a la cursa.
El dissabte, Trias va confirmar el seu gran ritme aconseguint la pole position, amb un avantatge de quatre dècimes sobre el segon classificat. Ja diumenge, una mala sortida el va relegar fins a la novena posició a la primera curva, però una gran remuntada li va permetre recuperar posicions ràpidament, posar-se al capdavant i imposar un ritme que li va acabar donant la victòria amb quatre segons d’avantatge.
Pel que fa al Campionat de Catalunya de Muntanya, aquest cap de setmana també es va disputar la XXI Pujada a La Trona, organitzada per V-Line a Les Masies de Voltregà i puntuable per al certamen català. La prova, celebrada amb un nou format en dissabte, va reunir un total de 83 vehicles sobre el traçat de la BV-4608.
Entre els representants de l’Escuderia Osona cal destacar la victòria de Josep Mª Soler en Classe 4, així com el meritori 3r lloc de Jose L. Diego “Josín” en la categoria CM+.
Des de l’Escuderia Osona es vol felicitar tots els seus pilots pels resultats aconseguits i pel gran nivell mostrat durant el cap de setmana.
