
El pilot de l'Escuderia Osona Biel Segura va disputar el passat cap de setmana la tercera prova de la Copa Saxo, celebrada al Circuit Ricardo Tormo de València, en una cita marcada per les dificultats mecàniques que van condicionar el seu rendiment.
Malgrat arrossegar problemes amb els frens i la temperatura dels pneumàtics al llarg del cap de setmana, Segura va saber mantenir mantenir la competitivitat i lluitar per les posicions d’honor entre els rookies.
A la primera cursa va finalitzar en la 19a posició absoluta, aconseguint una meritòria 2a plaça entre els debutants. A la segona mànega va repetir la 19a posició de la classificació general i va completar un nou Top 3 Rookie assolint el 3r lloc.
Seguirem d’aprop les seves evolucions a les pròximes curses, ja que en aquests moments, Segura és 2n a la classificació Rookie a escassos 20 punts del líder provisional. La següent cita està prevista pel cap de setmana del 5 i 6 de setembre al traçat de Monteblanco (Huelva).
