Albert Orriols aconsegueix un meritori tercer lloc al Ral•li de Terra Ciutat de Cervera

El Campionat de Catalunya de Ral•lis, en el seu nou format mixt d'asfalt i terra, arribava aquest cap de setmana a la seva sisena prova de la temporada. Albert Orriols i el seu copilot Manel Muñoz es presentaven a la cita amb un objectiu: retallar distàncies amb els seus rivals més directes en la classificació i lluitar per la victòria.
Després d’un inici prometedor, una punxada en una roda i la intensa pols de les especials van complicar la lluita de l’equip de l’Escuderia Osona per la segona plaça. Al final, Orriols es va haver de conformar amb el tercer lloc, a 1’05” del guanyador.
Tot i això, la cursa ha estat positiva per Orriols, que ha aconseguit retallar uns punts als dos primers classificats del campionat, Climent Domingo i Jordi Zurita. La propera cita que disputarà l'equip de l’Escuderia Osona serà el Ral•li de Terra de la Selva, el 18 i 19 de setembre.
-
Més informació, des del web d'Albert Orriols
--------------
Classificació
RAL•LI DE TERRA CIUTAT DE CERVERA
1.Gómez-Izquierdo (Subari Impreza STI) 50:43
2. Roma-Barrabès (Mitsubishi Colt) +29”
3. Orriols-Muñoz (Mitsubishi Lancer EVO X) +1’05”...
Classificació general provisional del Campionat de Catalunya de Ral•lis
1.Climent Domingo 1248p
2. Jordi Zurita 1248p
3.Albert Orriols 1096p