Més de 200 persones participen a les activitats de la jornada de portes obertes al Circuit d'Osona
La vetllada ha estat un èxit, amb uns 600 visitants al llarg del dia, dels quals més de 200 han participat a les activitats programades. La jornada estava oberta al públic de qualsevol edat que volgués gaudir d’una jornada de motor a les instal•lacions del Circuit d’Osona.

El dia comptava amb un munt de propostes per als assistents: es podien provar karts, motos i informar-se sobre les diferents activitats que organitza l’Escuderia Osona, com les escoles de kàrting i de motos. Un dels plats forts del programa ha estat el sorteig per a tres persones per fer unes voltes al circuit dins d’un autèntic cotxe de ral•lis, un Mitsubishi EVO IX, com a copilot. Entre els assistents, també s’han sortejat diverses tandes de karts de lloguer, que es podran fer servir qualsevol altre dia.
A més, els visitants han pogut viure de prop el funcionament d’un vertader equip de competició. Així, al recinte del circuit hi havia exposats cotxes de ral·li dels diferents pilots i els equips de motos i kàrting de l’Escuderia Osona. Per últim, la jornada s’ha aprofitat per acollir una trobada de cotxes clàssics, que també han donat unes quantes voltes al circuit.
Una de les exhibicions de la jornada.