Un equip de «mundial»
Actualitzat el 28/10/2013 20:07
 
Aquest cap de setmana, del 24 al 27 d’octubre, s’ha disputat la 49a edició del Rally RACC Catalunya-Costa Daurada, Rally de España 2013, penúltima prova puntuable per al Campionat del Món de Ral·lis. El ral·li l’ha guanyat el francès Sébastian Ogier.
Com cada any, un equip d’oficials de l’Escuderia Osona s’ha desplaçat a Tarragona per col·laborar en les tasques d’organització.

En concret, han estat els responsables del control horari del parc d’assistència ubicat a Port Aventura. En total, hi han anat vint-i-dos oficials.

A més, el tàndem de l'Escuderia Osona format per Carles Llinàs i Kiko Torra ha tornat a participar al ral·li, aconseguint una meritòria 27à posició a l’escratx i la cinquena de classe.
- Més informació del ral·li


Carles Llinàs i Kiko Torra / Amador Garcia